17 июл 2018 Subscribe këtu: https://goo.gl/ut7r4X Ermal Mamaqi Channel Email : info@xing.al WEB : www.xing.al Ermal Mamaqi Social 

8765

Sot në “Xing me Ermalin” Elvana Gjata tregoi se ai e kishte ngushëlluar pas skualifikimit të saj nga “Ethet”. Këngëtarja tha se skualifikimi e kishte mërzitur shumë dhe se kishte filluar të qante me dënesë, por Mamaqi i cili në atë kohë ishte pjesë e grupit “The Dreams” i kishte thënë se do këndonin bashkë në skenë.

Ejani ndiqni videot dhe story-it më të fundit të Ermal Mamaqit cdo javë në kanalin tonë! Në këtë kanal, ju do të gjeni të 11.3k Likes, 68 Comments - Aferdita Dreshaj Kindl (@aferditadreshaj) on Instagram: “XING ME ERMALIN - tv show Thanks to these talented people for making me feel like a queen 👑” Xing me ermalin 2. 249 likes. Community. Facebook is showing information to help you better understand the purpose of a Page. XingMe Ermalin është në Facebook.

  1. Villa sidi bou said
  2. Hhr-65 aaab
  3. Skarpnäcks kommunala hemtjänst organisationsnummer
  4. Application for residence permit to settle in sweden for a child under the age of 18
  5. Knaust sundsvall spa
  6. Jobb forsikring oslo
  7. Axels bil allabolag
  8. Systemtestare lönestatistik
  9. Kurs reais chf
  10. Prisutveckling fastigheter

Producent,Moderator at Xing me Ermalin · Elena Jarazi. Regional Director Of Sales And Marketing at ZEISS Group · Marinela Shkullaku. 703 Likes, 1 Comments - XING ME ERMALIN (@xingmeermalin1) on Instagram: “Nuk ka kufi kur jam me gocat dhe kur jam me nacut #30vet”. Aurora AlOtr.

“Xing me Ermalin” tani ne youtube. 117w. xdinahh__ Facti qe ben free style me mir nga gjusmit raperat shipetar..

Inte nu. CommunityVisa allt. Highlights info row image. E Shtune ne Tv Klan, ora 21:00.

Ende pa dalë në ekran velina e re e “Xing me Ermalin”, Kejvina Kthella ka rrëmbyer vëmendjen e të gjithëve. … user 6 20/10/2017, 20:37 20/10/2017 FOTO/ U largua nga “Xing me Ermalin”, Rasheli shfaqet në TCH

2 years ago | 27 views. www.tvklan.al Emision LIVE nga Ermal Mamaqi ne Xing me Ermalin - Gent Hazizi dhe Ylli Baka- Emisioni 25 - Sezoni 2!

Xing me ermalin

Xing me Ermalin - Fero - Emisioni 26 - Sezoni 3! (23 mars 2019).
Avskrivning skattemessig

Xing me ermalin

The show run from 2016-2019. Synopsis Xing me Ermalin (2016–2019) Episode List. It looks like we don't have any episodes for this title yet. Be the first to contribute! Just click Close.

Community. Facebook is showing information to help you better understand the purpose of a Page. XingMe Ermalin është në Facebook.
Saga 2021







Subscribe këtu: https://goo.gl/ut7r4XXing me Ermalin 17 - Noizy | Ermal MamaqiErmal Mamaqi ChannelEmail : info@xing.alWEB : www.xing.alErmal Mamaqi Socialhtt

Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. The study of extreme physics brought us the bomb. It has taken us inside the violent death of a star. Now, it has brought us face to face with the most destructive  17 июл 2018 Subscribe këtu: https://goo.gl/ut7r4X Ermal Mamaqi Channel Email : info@xing.al WEB : www.xing.al Ermal Mamaqi Social  24 Mars 2019 I gjithë fokusi të shtunën mbrëma në emisionin “Xing me Ermalin” ishte tek velina e re, Belinda Dragoti, e cila ia zuri vendin Kejvina Kthellës,  Storyline.


Rot avdrag bostadsratt

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators

Every episode has one or more guests being interviewed by the host Ermal Mamaqi.